Monday, May 11, 2009

How Internet User Can Do Something

Kes study: Konsert AF 7

Teman rasa ...contribution undian yang menyebabkan si budak Aril nie boleh masuk AF 7 nie..berkemungkinan besar dilonjakkan dari pengguna internet.

Beberapa hari sebelum AF 7 di minggu ke-9 ..teman telah terklik video Aril
di youtube. Teman lihat, dia lihat dengan rakan2x dia lepak kat kedai sambil budak Aril nie ngah surf mayspace. Teman tak lihat vc smpi habes pun.

So..hari sabtu lepas teman quite suprise Aril kembali masuk ke AF terus ke akhir. Wachh.... Tak sangka.

So..conclusion yang teman bleh katakan... itulah kehebatan internet user yang mampu menambah nilai konsep pemasaran yang sedia ada.

Anyway... wish you good luck Aril even though teman tak berapa nak berkenan dengan imej dia yang ala2x winter sonata tersebut.

Link yang bersangkut paut:
http://theministryofmind.blogspot.com/2009/04/bagaimana-akademi-fantasi-lahir.html
http://theministryofmind.blogspot.com/2009/04/industri-muzik-tanahair.html
http://theministryofmind.blogspot.com/2009/05/hafiz-youre-best.html

No comments: