Sunday, July 12, 2009

Bukan Main Marah Akak Tue..



Mmg tengah hangin tue..


Sinopsis video-> akak tue marah kepada bangla yang keja kat kedai tue kerana tak tolong angkat masakan yang akak tue masak yang nak diserve kepada customer kat kedai yang teman tengah makan.

Mmg tinggi suara betoi akak tue.. Teman pun dah rasa tak selesa...

All out betoii...

5 comments:

Aidy Shahiezad said...

akak tue mesti bukak kedai untuk suka2 je.. sbb dia tak kesa buat pelanggan tak selesa... hahaha...

zara said...

garangnye tauke kedai tu (tauke ke dia) kalau akak tengah makan kat situ, mau tercekik dibuatnya. Minister lain kali pegi restoran melayu kat Taman Sue Kasih tu (lepas Econsave) akak lupa plak nama restoran tu la... situ ada wifi.

~Juejune~ said...

kakak tue nak tunjukkan kelantangan dan kekuasaan yang ada di kedai tersebut..

Citarasa Rinduan said...

tu dia..
kalau ayu buat mcm tu kat pekerja..sure customer lari..

minister of mind said...

aidy <- entah lah.. tak tahu la nak habaq mai...

zara <- bukan tokei pun..... restoran melay kat taman sue kasih? huish.. kat mana tueh?

jue <- kelantangan dan kekuasaan eh? hu3x..

citarasa <- kompem customer bakor kedai..miahahahahah..