Wednesday, December 10, 2008

cikgu

Teman belek2x le blog SMCKK Class of 83-87
Mata teman tersorot ke gambar cikgu dalam blog tersebut.Antara cikgu yang teman kenal ialah

Cikgu Mokhtaruddin. >>Source


Antara cikgu yang teman kenal dalam gambo kat atas nie..adalah seperti yang dibulatkan iaitu

  1. Cikgu Norhani : Dah jadi sedara ngan aku sebab mak sedara aku kawin ngan adik dier..
  2. CIkgu Mokhtar : Cikgu kemahiran hidup aku time form 3. Dier jugak jadi saksi untuk majlis nikah aku.
  3. CIkgu Azidin: dier nie stay kat area taman belakang rumah aku.
  4. Mustaffa Kamal : Ahaks..guru besar aku waktu aku darjah 5-6 kat sekolah mazwin.
  5. Cikgu Quah : Dier penah belanja aku kat kedai pak ngah laksa bkt krjn.
  6. CIkgu Choo : Time aku join clifford dia nie masih ada.
  7. CIkgu Mustapha Kamal : Abah aku... :D

Sumber Utama Terima kasih

No comments: