Monday, February 7, 2011

Bola

Gua tengah lepak berFB di kedai mamak..
time2x macam nie... meriah tol dengan orang...sebab tengah tengok match bola antara Liverpool dan Chalsea..

Bila time score..fuuhhh..meriah tol diorang say Gooll...

Hu3x..
Owh yea.. gua nie bukanlah anti sukan. Gua suka sukan.. dengan sukan..badan gua peluh2x...bila dah peluh..badan pun tak rasa lemau.. tol tak.

Well...talking about peminat football.. gua rasa cam kelakar ar.. Gua rasa ..di Malaysia nie.. orang kita nie bukan minat main bola pun.. yang diorang minat sorak bola..

contoh..kalo kat kedai mamak nie... order teh o kosong.. then tercongok tengok bola... dari start game..sampai la ke minit terakhir...

Pasal sorak bola nie.. imbasan gua kembali mengenangkan gladiator. Tak tahu pasal gladiator..
Ala.. yang "sukan" bunuh orang tue... himpun ramai2x lelaki gagah perkasa... dan saling cuba nak tikam kasi mati oOoOO.. game antara hidup dan mati..

Bukan calang2x maharaja rome nie suka kat "sukan" gladiator nie.. dibantainya bikin area macam ala2x stadium beso gedabok..

Ala...macam beso gedabok stadium kita masa kini.Just imagine... kehangatan sorakan sukan yang sama.. player yang lebih kurang sama.. cuma berbeza dari aspek game aje..


Zaman canggih nie.. satu port game bola berlangsung.. seluruh dunia bleh usha game on real time tue...

Hu3x... aku pun tak tahu mana level sukan kita di Malaysia.. adakah betul2x memajukan industri sukan... atau memajukan industri business dan USD..hu3x..

tepuk dada tanya selera.

No comments: