Wednesday, July 30, 2008

Haluan hidupku

Kata orang..kalo hidup tanpa haluan/objektif mmg takde gunanya..

Pada aku mmg masih tak terlewat lagi...nak set objektif.. right now i'm 29..I put my target to be wealthy on 33 years old.

Mustahil????

Orang kata:

  1. Usaha tangga kejayaan. <- bidalan orang melayu
  2. Kalo tak pecahkan ruyung, mana dapat sagunya. <- bidalan orang melayu
  3. Masa itu emas <- bidalan orang melayu
  4. Demi masa, sesungguhnya manusia itu dalam kerugian.<- ayat al Quran
  5. Bersakit-sakit dahulu ..bersenang2x kemudian. <- bidalan orang melayu
  6. Just do it <- iklan nike
Betul eh.... semua point diatas?? Terutama sekali point no 4 tue...hi3x..Dah ada sangkut paut dengan rukun islam tue bagi point ke 4.

Nak tak nak...mmg kena percaya ar.. HANYA BAGI YANG MENGAKU ISLAM aje...

So..kat bawah nie... aku dah design siap2x... kat mana stages aku. Doakan aku berjaya...AMIN..


Tapi..ada 1 benda yang aku nyesal sedikit..aku dah habiskan selama 9 tahun untuk tidak memajukan secara seimbang kekayaan dan human behaviour.

To youngsters...DON't BE LIKE ME...ok?


No comments: