Tuesday, October 28, 2008

Apa ada dengan kereta

Lately, aku disembang ngan adik ipar aku yang keja mekanik dan yang sorang lagi sepupu aku yang keja kat kedai servis keta mewah.

Ding dong ding dong..diorang sembang pasal keta. Yang aku nie berkerut2x la pale dengar ntah hape2x jenis model keta yang diorang sembang.

Yang sepupu aku..aku tanya kat dia..yang diorang pakai keta porshe mahal2x tue..diorang tue keja ape eh? Soalan itu gak..aku tanya kan kepada adik ipar aku tue...



Time aku sembang ngan adik ipar aku tue...dia belek la majalah keta..nak tunjukkan aku porshe cayenne yang sememangnye aku blur ayam sebab tak penah tengok keta tue..Tetiba dia terpandangkan harga keta tue dalam majalah yang dibeleknye.

Pergh... harganye RM 1, 180,000 lebih. Perrhhhh....giler ah...Sekali lagi kepala aku memikirkan..apakah kerjanye pemilik kenderaan itu yang mampu membeli harga sebuah kereta yang bernilai sejuta lebih itu.

Adakah aku pun boleh menjadi sedemikian. Bolehkan..

No comments: