Tuesday, October 28, 2008

Raya di Umur 29 tahun

Raya tahun nie...aku asyik lepak rumah aje. Layan astro dan main game. Ntah lah...kenape la aktiviti aku jadi cam tue. Maybe...aku nak lepak rumah puas2x. Dan..maybe ...ramai member2x aku yang dah "takder". Maksud takde ialah...masing2x dah berfamily...so..ramailah yang tak balik rumah parents masing2x sebab..gi beraya dulu kat rumah bapak/mak mertua.
Lagi satu faktor..maybe tok / opah dah meninggal....so..takde la kampung halam dalam erti kata sebenar.


Yang aku jumpe member tahun nie...lepas sembahyang raya.....haram aku tak jumpe member. Lepas sembahyang jumaat plak aku jumpe Aimi Khusairi dan Faisal ( anak cikgu jawahir ).
Lepas tue..member kamcing aku datang rumah....tue pun sebab aku ngajak. Sape lagi kalo tak bukan Tun, Ijad dan firdaus.

Ada gak aku iktiarkan pegi sendiri ke rumah member seperti..rumah Jai. Adik dier plak cakap yang dia kat simpang lawin..lepak kat rumah mak mertua dia.Rumah mior pun sama....malangnye..time tue..dia tak sampai lagi ke rumah parents dier. Rumah Lan pun aku ada pegi....kakak dia cakap yang dia beraya kat sabah.Adus..

Yang aku sempat beraya rumah member...sape lagi kalo tak rumah Ijad."Maybe dier ada vision dier sendiri kot..."

Raya kali nie...aku bawak anak aku..si haziq naik moto....g rumah member2x...kelakar betul time dia pakai helmet. Bleh plak dia tdo atas moto...ngantuk betul dier..

Anyway...Selamat Menyambut Hari Raya kepada semua sedara aku dan kalian semua. All the best in your life... Semoga hari yang mendatang akan sentiasa ceria dan lebih bersinar. Amin..

No comments: