Tuesday, October 28, 2008

Nabil ( Raja Lawak Astro )

Dulu..aku ada pegi ke sesi pertemuan DCL. Ada sorang mamat tue..yang jadi MC pada hari tue...sebut "Bak kata nabil...lu pikirlah sendiri".

Then...aku yang jarang tengok astro sebab astro takde kat rumah...berkata dalam hati.." Ape la mamat nie..tak faham aku ape yg dia sebut"

Lepas tue...aku ada le search dalam youtube. Tap tap..tap...aku bleh TERjumpa ngan vclip Nabil. Aku perhatikan la vclip dier yang dalam Raja Lawak Astro tue.. Penyudahnye sekarang....aku dah mule quote perkataan dia....

Contohnye...

"Dengan bakul di lengan..tanpa memikirkan masa depan...Saleha berjalan ke hadapan"

"Darah kami telah bersatu padu. Apa akan terjadi kepada saya selepas ini.."



keh3x...lawak ko memang lawak lah...terutama sekali bile jadi dracula time final.

Tapi..bile masuk melodi...tak kena lah..ko kena host lain lah...baru ko leh keluarkan lawak ko 100%.

Anway...tabik sama lu....sebab...lu pikirlah sendiri...

No comments: