Tuesday, October 28, 2008

Happy Deepavali



Actually, ari tue...teman nak wishkan Happy Deepavali kepada rakan/jiran yang teman kenal sepanjang idup nie...tapi...aduii...tak simpan plak no diorang.

So..atas kesempatan dan platform ini teman ingin mengucapkan Selamat Menyambut Deepavali kepada rakan2x dan jiran2x yang teman kenal. Semoga berbahagia disamping keluarga.

Kepada :

  1. Mr. Lingam ( jiran time aku kecik2x dulu )
  2. Anti banu & keluarga ( jiran aku kat sekolah clifford. Selalu main ngan anak dia...vikey namanye..err..rasanye kot.)

Kawan2x india yang aku kenali kat sekolah menengah clifford. Korang memang best..sebab ajar aku perkataan tamil tuttt.... Wish to turn back time:
  1. Viki - style rambut 'beverly hills 19201'. Letak cermin kat kasut..sentiasa lekat dalam ingatan aku.
  2. Ganesh - 'tusyen sama ngan dia'
  3. Shanmuganathan - 'belajar sampai u sama ngan aku...course pun sama'
  4. Dj dave - 'mak oii..panjangnye dia nie...otak udang"
dan.. lain2x lagi yang aku tak mampu ingat nama dia buat masa ini.Maaf, jika aku tak ingat nama korang.

Time keja plak.

  1. Pavala ( welcome to k-ekonomi )
  2. Malah ( thanks for sharing your story with me )
  3. John kedai atas - er...i thought you're celebrating deepavali.
eh..sikitnye aku kawan ngan indian....bile nak tambah kawan india nie......wish me can make friends with indian girls and boys..

No comments: