Thursday, June 4, 2009

Anakku



Tawamu mendamaikan hati,
Rengekanmu gundah jiwa dan raga,
Apa-apa pun engkaulah ratu dihati,
Penawar dikala duka,
Manis dikala ceria,

Anakku,

Ayah sentiasa mendoakan terbaik untukmu,
Ibumu mendidik dengan kudratnya yang terbaik,
Kami sentiasa bersama,
Agar menjadi insan berguna,

Anakku,

Namamu senantiasa menjadi sebutan,
Kenchana gurindam dihari tua,

-HRMK-
-NAA-

9 comments:

zara said...

Cute nyerr Emir berposing depan D90 tu... dah sihat sayang...

Sejak ada D90... ayah Emir dah bergurindam ler pulakkkk...

Minister... Apa-apa pun, Emir dan Haziq adalah penawar untuk kamu berdua.

Dapat juga akak menumpang menyayangi mereka... muahhh untuk Emir...

Minister Of Mind said...

gurindam? he3x...

thanks kak.

fzy fuzzy said...

anak tekak bole masuk dalam kategori ni tak...harharhar..
Emmmm...come lote anak ini.

Minister Of Mind said...

:D

Aidy Shahiezad said...

comei gambar nie... amik ngan D90 plak... adus, jeles sungguh ngan org ade kamera best2 nie... hehehe...

~Juejune~ said...

memng tengok emir nie rasa geram je.. dapat2 mate dia.. ikut saper agaknye yek..

Minister Of Mind said...

Aidy Shahiezad<- kalo minat..dah bleh kumpul modal..

~Juejune~<- mari kite lihat siapa yang kena..

Aidy Shahiezad said...

modal mmg bole je nak kumpul, tp bila da kumpul sentiasa plak terbelanja ke arah lain... hehehe...

Minister Of Mind said...

paham2x..

takpe..slow & steady