Monday, June 8, 2009




Teman nak tanya lah pada korang especially orang lelaki....

RM 16 telah dicaj kepada teman untuk tujuan repair kasut. Maklum le..tapak kasut sebelah teman dah lekang ....

So..bro tue bikin kedua2x belah kasut itu. Dia kabo yg kasut itu telah ditampal dengan tusukan paku...

Beno ke harganya gitu?

9 comments:

Aidy Shahiezad said...

tak pena la plak buat sebelum nie..
tp, nampak getah dia cm tebal je...
tue pasal rm16 kot...

Minister Of Mind said...

ok le kot??

Aidy Shahiezad said...

kalo tahan lama, maknanya berbaloi la tue...

Minister Of Mind said...

owh...nak kena pakai dulue..
hu3x...

kalo buat kat 'orang'...bleh tak?

Aidy Shahiezad said...

buat kt org ??

Minister Of Mind said...

a'ah.... :D

tak faham ke?

Aidy Shahiezad said...

tidak... huhuhu...

zara said...

Leh pinjam tak kasut tu... akak nak baling anjing hitam yg kacau lena kami anak beranak tu...

Weii... kalo kena kepala orang leh pengsan oooo.

Minister, paku tu tak ke nanti mencocok tapak kaki kamu?

Minister Of Mind said...

Aidy Shahiezad<-nanti kite ym yea..

zara<- nak pinjam? bleh... Pasal paku tue...er..dengan harapan tak mencocok kepala beta.