Monday, June 22, 2009

Teksi

Teman nie bukan pengguna teksi tegar. Kadang2x aje teman naik teksi.



Sebenornye..teman agak konpius.

Hari tue..org rumah teman nak naik teksi seperti berplat kat gambo atas. Tapi...pemandu teksi tue takmo bawak ke pandan indah.

Erkk..... teman rasa ..."kemana sahaja" pelanggan mintak hantarkan ..diorang kena hantar. Rasanya2xlah...

betul la kan?

3 comments:

zara said...

Duit depa dah cukup utk hari tu, sebab itulah depa tak mau pegi...
naik ler teksi laen...

Nani said...

memang ada pemandu teksi macam ni. alasannya jalan sesak. Patut jugak kalau publish no teksi2 bongok macam tu. Dah nama pun teksi. Kalau nak demand sangat tak nak bawak ikut pelanggan punye request, bawak bas lah bangggg...

huhhhh! stress nihhh...

Minister Of Mind said...

zara< duit tak cukup??? err...duit nak pulangkan baki ke?

Nani<- nge..nge.....dia plak yg stress. kui3x...