Wednesday, January 7, 2009

Boikot?

Sekarang nie..aku dok dengar balik yang "orang kita" nak boikot barang israel. Dulu pun..aku dengar gak boikot barang israel.

Malangnya, cara boikot nie tak jadi. Apa buktinya? Dah sah2x diorang lancarkan peluru dok serang orang palestine skrg nie semula. Mana datangnya peluru kalo tak diorang dapat duit kita.

Mungkin kita tak tahu apa barang yang nak diboikot tue. Sebelum nie aku hanya tahu yang Starbuck aje yang mmg israel produk. Setelah ada effort untuk search dalam internet..rupa2xnya banyak lagi produk yang dekat ngan kita yang aku sendiri pun terkejut beruk lihatnya. Antaranya adalah megi, nestle, kit kat, MC D dll.

Ce korang usha kat sinie kalo nak tengok la..

Rupa2xnya aku telah sumbangkan duit aku untuk menghasilkan satu peluru lalu membunuh apa yang dikatakan MANUSIA.Astagfirullah al azim. Sesungguhnya aku berdosa...

No comments: