Thursday, January 22, 2009

Villa Sentosa


Sape la orang tua nie yea..?
Kalo korang nak tahu....tue lah share owner rumah Villa Sentosa kat kampung Morten Melaka.
Kalo korang dengar dier speaking...fuh...bersepah. Kalah aku...
Respect betul. dah la betul2x peramah. Kalo dier citer pasal keturunan dier yang bukak Kampung Morten, bersungguh-sungguh betul dier cerita.


Tengok aje video kat bawah.




Gambo kat atas nie..rumah dier ler... Tapi mmg betul beb.. Rumah dier...ada kelas. Unik sungguh. Dari luar nampak macam bese. Tapi...dalam...penuh ngan sejarahnya. Binaannya pun unik. Aku pun rasa macam best kalo dapat lepak rumah dier.


Anyway, sempat jugak lah aku tonyoh tandatangan dalam buku visitors kat rumah dier( lihat gambar atas ). Kalo korang sampai sana cube korang cari, komprem jumpe punye.

Mana la tahu..lagi 200 tahun lagi ke...cucu cicit aku sampai ke rumah tue. Then mesti diorang bangga kerana atuk atau moyang dier ( aku le tue ) penah sampai sana. :D

No comments: