Friday, January 30, 2009

Bukan Itu



Gua tangkap gambar atas nie bukan sebab nyonya tue pakai bra warna silver beb...
Gua tangkap gambar tue sebab gua tertarik dengan cara mamat sebelah nyonya tue hasilkan kudap2xan dalam talam tue..

Dari jauh gua dengar bunyi ketuk2x sebelum sampai kat situ.. Gua hampir lah kesana. Nak tengok apesal ramai orang duk berkerumun dari tempat hasil bunyi diketuk2x tue..

Ntah hape ntah nama kudap tue...Tapi mmg brother yang pakai apron biru tue...kena ketuk2x masakan dalam talam tue untuk jadikan kepingan kecil2x.Macam buat xtiviti memahat.

Korang tahu ape nama kudap2x macam tue. Celita sikit....

4 comments:

Fish of Pisces @ 5th_E said...

gula ketuk. hehehe, kalau x silap la... looong time ago pernah beli.

Ni kat jonker ke?

Minister Of Mind said...

a'ah..kat jonker

Anonymous said...

namernyer gula tarik.. masa makcik kecik2 dulu slalu beli kat cina.. gula tu rasa manis-manis lemak & liat, gigit pas tu tarikkkk... masa tu tak fikir gula tu dibuat pakai minyak babi ker aper ker.. huhuhuu..

Minister Of Mind said...

OOo...

ha3x... telan ajelah...