Wednesday, January 28, 2009

Jasin Hot Spring










Kalo orang jasin tak penah pegi tempat nie..mmg saje je ..

5 comments:

Nazz said...

Hui... aku tak penah sampai ke sini lah ... nampak cam best jer.. tu kalau berendam dlm spring tu boleh ubat sakit kulit ker... bukan kayap la.. hik hik hik

xillix axillixa said...

ha ha ha..gelak aku baca komen si nazz nih... huhu... hanya jauhari mengenal manikam.. gelak barai aku dibuatnya

Minister Of Mind said...

quote :
Hui... aku tak penah sampai ke sini lah ... nampak cam best jer.. tu kalau berendam dlm spring tu boleh ubat sakit kulit ker... bukan kayap la.. hik hik hik

-----------------------------

kalo bersesak2x kat sana..mmg tak best...kalo sederhana ramainya..best la gak..

kalo nak ikutkan kata orang..mmg bleh ubat sakit kulit..tapi tak tahu la..

cube la....

aNIe said...

Akak ni tak pernah sampai situ lagik...yang kitorang pernah pergi ialah yang kat Padang Sebang...Alor Gajah...tapi tu pun dah bertahun2 dulu...

Minister Of Mind said...

Padang Sebang ada kolam air panas eh?