Wednesday, January 7, 2009

Menatang apakah itu?

Bagi sesiapa yang tak tahu ..mesti korang tertanya2x gambar dibawah kan? Bagi yang sudah tau tue...korang bace aje artikel lain. First guess..gua teka yang itu adalah genset....tul tak?

Bile ku terpandang di seberang jalan sana plak...gua tanya la makcik yang jaga dalam "genset" tue..Ooo..rupe2x..tandas awam.

Bayar 50 sen untuk menggunakannya.Cantek plak aku tengok. Siap macam nak beli air dalam vending machine plak aku tengok. Ce usha gambar kat bawah.

6 comments:

fzy fuzzy said...

Hati-hati, rasanya ikut timing. Kalau masuk 20sen, belum sempat zip seluar pintu dah terbukak. Rasa-rasa tak nak jadi tumpuan orang ramai, masuk la satu hinggit.

Minister Of Mind said...

ho3x..betul jugak kata hang.
Tengah duduk layan blues dalam toilet tue...tetiba je pintu bukak. Tak ke naya...

Anyway, teman nak try la usagenye nanti.

Err..dah pernah cuba ke?

Ridhuan said...

eh mane letaknye benda ni? nak kena try haha

Minister Of Mind said...

kat area pudu.kalo jln kaki dari cm nak ke puduraya...komprem akan jumpe.

fzy fuzzy said...

Cuba tu tak pernah la lagi. Well...ada satu letak betul2 depan ofis saya di jalan yg paling buzy kat KL ni.

Minister Of Mind said...

Ooooo..ada banyak lagi ropernye..