Sunday, May 10, 2009

Mandi di Asahan - 9 Mei 09

Pada 9 Mei 09 budak2x sengal dari k-ekonomi telah beramei2x mensucikan diri di Sungai Asahan Melaka. Budak2x sengal tersebut adalah:

  1. Azrul <- ha...kan dah pergi mandi sungai..tue pun susah.
  2. Muaz <- Tima kasih kerana bawak hotdog 3
  3. Mubarak <- laen kali..mandi bawak arang eh... ko jadi tukang masak. Kiteorang mandi dulu..
  4. Amar <- siak....janji melayu abes ko nie..
  5. Minister Of Mind
  6. Turut terlibat sekali adalah Minister Of Mind Jr.
Berikut adalah gambar yang aku snap.


Sblom sampai bedal ape2x yg patut.


Mubarak yang beraksi macho, tapi lambat selam... Tengah tunggu wahyu ape ntah ko nie..


Gini lah ruper hotdog yang disponsor oleh Muaz.. Sedap siak..Adik ko masak eh? eh? Ada adik ke?


Sambil berenang, budak2x nie tengah bincang bagaimana nak setup k-ekonomi di Asahan dengan strategi2x KPO, SSO, KPI, Outsourcing dll di tempat jin bertendang nie..

gambar yang laen tue..korang usha kat album bawah nie ajelah.
9/5/09 - mandi di asahan


Video plak






ASAHAN - 5 TAHUN YANG LEPAS... 2004!!!

aktiviti bakar jagung


denagn bebudak praktikal n friend nunjimmimya

hidupkan api itu


bersama nunjimmimya

16 comments:

Anonymous said...

wah,cam syiok jek tempat nie..asahan kt mane erk??

Minister Of Mind said...

asahah... kat melaka..dlm daerah jasin.

Anonymous said...

perghhhh . . . air dia manyak siok, sejuk x terkata.

Jat said...

tue botol susu tue bdk rambo tue ker yg punya . . .

Anonymous said...

minister of mind... which one u?...

asahan 5 years ago...

is u with white shirt and black short pants and with white shirt with blue long tracksuits?

never expose u? y?

bulging meh?

zara said...

Bukan main ghairah mengadap botol susu si Haziq tu...

Bila-bila senang, ajak ler kekawan kamu mandi di Sungai Chongkak, Hulu Langat. Air sungai masih virgin lagi...

muaz said...

siak punya amar, terbongkar segala rahsia ko dgn ada nyer pendedahan video hakamal nie.

Minister Of Mind said...

Anonymous<- banyak ke air dier... ?

Jat <- ha3x..perasan ko eh.. ingatkan takde sape yg nak tegur pasal kewujudan botol susu tue... tue anak aku punye da..

Anonymous<- hanya orang dlm gambo tue aje yg kenal sape gua.. ha3x..

zara<- tue lah..mmg nak ajak diorang mandi ke belah utara plak. Port yang bermain2x dlm paler..dah tentu kat Ulu Yam, Hulu langat..Hulu kenas.. sungai kat rumah bro mazidul ( 360 ) dll....

huhu said...

ha ha ha ha ha...

standard ah tuh... muaz... kata men bachelortte party!!! tak syiok ah... kalau tak gurau gurau

nunjimmimya said...

damn...
gila nostalgic..

trimas bro..
appreciate it..
tersangatlah aku hargainya..

Minister Of Mind said...

muaz<- sebab tue..bile ko naik dari dalam air..kiteorang gelak bangat..ha3x..

huhu<- ..aku gelak tak abes lagi.... kenangkan si muaz tue..

nunjimmimya<- hi3x... tapi aku dah lupe kat mana port kite bakar jagung nie...aku rasa macam laen la plak bile aku pegi 2nd time..

muaz said...

tue aku plik, bdk gigil tue ada nafas panjang . . ., main taik bleh la dia. Hehehehe . .

kelambu malam said...

seronok korang eh!!!

fandy kawen korang tak pergi pun.
hadiah korang nak bagi apa kat si fandy?

peti ais?
washing machine?
TV 31 inci?
he he he

k-ekonomi kan jana ekonomi melalui pengtahuan...

takkan tak de budget kot?...

Minister Of Mind said...

muaz<-kah3x..

kelambu malam<-


seronok korang eh!!! -> bese...
fandy kawen korang tak pergi pun. -> this week kat umah dier..ktorang pegi ar..
hadiah korang nak bagi apa kat si fandy? -> kena tanya muaz
takkan tak de budget kot?...<- less dependent on government

Anonymous said...

jgn sebarang ckp asahan tu tmpt jin bertendang. bc dl sejarah sblm sbrg fakta dikeluarkan. hang tuah dl timba ilmu disitu. seronok, seronok jgak. jgn tempat org lain memandai bg name>>>>>>>>>>>>>>

Minister Of Mind said...

Okey bos...