Wednesday, May 6, 2009

Tak Makan Ikan..sorang lagi tak tahu kat mana nak berenang


Mamat kat atas nie mmg jenis tak makan ikan. Ahaks..ada member aku lagi sorang yg tuu..keja kat brickfields tue jenis tak makan buah....

Korang nie..betullah.. saje je nak mengurangkan nikmat dunia..ahaks..


yang nie plak....terkial2x nak cari port untuk mandi manda aka berenang....jenuh kiteorang kasi idea...

Ha...kan dah muke korang masuk tenet..ahaks..

5 comments:

KaCa Mata said...

saye rase saya kenal dengan individu di gambar no 2,bukankah die sedang berada di luar melaka, individu terbabit sedang dicari oleh pihak imigresen, sekiranya tuan minister berikan maklumat mengenainya mungkin akan dapat ganjaran..

Minister Of Mind said...

wa...ape ganjarannya tue...

zara said...

Akak tak makan kuih bauhulu. Geli geman bila nampak kuih ni. Yang sakit hati, skrang-skrang nie tiap umah org kahwin bagi jajan buih bauhulu... gerammmmnyerrrr...

Anonymous said...

kisah manusia x sempurna . . .

Minister Of Mind said...

Akak tak makan kuih bauhulu. Geli geman bila nampak kuih ni. <- aik...geli geleman la plak.....adus..lagi dahsyat..

kisah manusia x sempurna . . .<- he3x... sape la empunya text nie yea.,..