Wednesday, February 11, 2009

Ninja

Sempat juga teman usha Discovery Channel kat Astro. Ada satu dokumentari tersebut citer pasal Ninja.

Yang kelakornya, semua pakar rujuk untuk dokumentari tersebut bukan orang Jepun.Semuanya mat salleh... kelakor sungguh. Dema pulak yang memberitahu depan kamera pasal ninja. Tapi ape nak buatkan ..dah dokumentari mereka. Diorang yang biayai untuk dapatkan citer pasal ninja.

Aku rasa ..kalo RTM buat liputan pasal ninja comprem pakar rujuk dokumentari tersebut datang dari orang jepun sendiri dan dialihbahasakan sahaja.

Penoh korang nampak mat salleh buat dokumentari pasal silat tak? teman tanya nie..sebab teman tak pernah lihat dalam tv.

Korang rasa ape impak kalo mat salleh buat cam tue....? Pikir2xkan lah...

3 comments:

ZARA said...

Dokumentri pasal silat ada depa mat salleh buat. Depa interview org di Indonesia

Minister Of Mind said...

oooOo ade ropernya...
So...yang pakar rujuk tue..org indon ke?

rudy said...

ada.. kat discovery channel. dah lupa apa title. dua mat salleh pusing malaysia interview pasal silat. pastu last try sparring ngan budak2 silat gayong kg pandan. kena tapau