Tuesday, February 24, 2009

Sedapkah??

Korang pernah minum air dalam botol nie tak? Sepanjang teman hidup tak pernah plak teman minum air. Rasa pun keras skit ala2x macam coca cola.

Menurut akak yang lepak kat kedai tue..produk nie kat kelantan pun ada. Erkk...macam dah lama bertapak aje produk nie.

Sape yang pernah tersempak, terminum, termandi (ahaks.. ), tinggalkan komen di artikel ini.

6 comments:

musang said...

Yeop. Teman perenah test nih. Kalau tak salah teman, dema sebut, "oren bodo". Pasal bukan yang original.

Pada teman, entah apa yang dirujuk sebagai tak original tak tahulah. Ate mungkin sebab bukan F&N yang keluarkan, maka bukan lah original gamaknya.

(teman suka meca cola)

Minister Of Mind said...

OooOo..macam itu ropernya..

eh..meca cola? pernah dengar. tapi tak pernah minom. Ada ke kat pasaran.

sahaini ahmad safian said...

alamak yeop. gua pun cari jugak meca cola nih. dengor kabor ada kat rangkaian pasaraya Mydin.

Oren bodo? hehehehe. aku teringat Fanta. Kalau kat kampung dan desa, masih terjumpa lagi minuman berkarbonat dalam botol kaca.

Minister Of Mind said...

sedap beno ke meca cola nie..sampei kome pun carik..

zara said...

Heiii.... minuman itu memang ada ler... Kilang kat Kajang ada buat oren gitewww... Air oren dan sasaparilla dia memang best! Hanya kat luar bandar ajer ada branded giteww...

Minister Of Mind said...

lorr..femes ropernya