Monday, April 20, 2009

Majlis Penyampaian Hadiah

Buat julung2x kalinya, satu majlis penyampaian hadiah yang meriah telah diadakan di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur pada 18 April 09 telah disampaikan oleh Minister of Mind kepada top pengkomen blog http://theministryofmind.blogspot.com/ bagi bulan Mac 2009 kepada Puan Zara Aluwi yang juga merupakan seorang novelis tersohor tanahari.

Ironinya, majlis tersebut disampaikan di tengah2x hiruk pikuk orang ramai lalu lalang di celah2x booth pempamer yang menyertai pesta buku ini.Ramai orang yang lalu lalang, dok garu kepala melihatkan majlis yang penuh gemilang tersebut.



Tujuan penyampaian hadiah ini diberikan kepada pembaca2x setia blog ministry of mind adalah bagi menghargai pembaca blog yang tak jemu2x baca dan memberikan sebarang komen kepada blog tersebut.

Turut kelihatan di dalam gambar tersebut adalah merupakan peminat blog ministry of mind yang menangis kaw3x kerana tidak berjaya mendapat hadiah tersebut. Buat akak Zara, tahniah diucapkan kerana tidak jemu2x untuk memberikan komen kepada blog ini. Diharapkan usaha akak Zara bagi memberikan buah fikiran tidak akan luntur selepas ini untuk dikongsi bersama-sama pembaca blog setia blog http://theministryofmind.blogspot.com/

p/s - Buat Zaid (http://mohdzaid.com/) ..aisyey..takde rezeki nak jumpe hang.
- Buat Aidy ( http://aidyshahiezad.blogspot.com/ ), bak kata akak Zara ..jangan jealous..ahaks.


Hadiah yang telah diiklan sebelum ini untuk disampaikan kepada top commenter bulan Mac 09


Bacaan yang bersangkut paut dengan event tersebut : http://zaraaluwi.com/2009/04/19/pesta-buku-18april.html

9 comments:

z.a.i.n.u.r said...

Turun KL tak bagitau pun

hrmk said...

dah habaq dah..

Zaid said...

uwaaaa... tak de rezeki nak jumpa kan bro... tak pe la next time kalau saya bawak mak gi melaka leh kita makan sama-sama... hehehe..

waaaa mak sorang je ke dapat hadiah... gua pun jelous ni hehehe...

Minister Of Mind said...

a'ah ..
ada rezeki nanti kite jumpe..

zara said...

Terima kasih Minister atas Majlis hebat bagi Penyampaian Hadiah berkenaan. Sungguh meriah sekali. Memandangkan para hadirian pada hari itu melebihi ratusan ribu.

Kepada adik yang menangis kerana tidak dapat hadiah berkenaan, cuba lagi di bulan mendatang. Kepada Aidy dan Zaid teruskan memberi buah fikiran agar dapat dimenfaatkan bersama. Ada rezeki tentu giliran anda pula akan menerima top commenter selepas ini.

Terima kasih sekali lagi Tuan Minister.

Minister Of Mind said...

ahaks...
should say thanks to u...

Aidy Shahiezad said...

eh ade wat contest top commenter ek ?? tak perasan plak... hehehe... neway, im back from long hiatus... ;)

hrmk said...

Adaa....
long hiatus? ape tueh?

Aidy Shahiezad said...

long hiatus tue maksudnya lama menghilang... lebih kurang la...