Monday, March 2, 2009

ISO - certification

Rentetan dari peristiwa membuat ISO pada tahun lepas, akhirnya sijil ISO sampai ke atas meja teman. Dan ..teman tersenyum bangga kerana contribute something di bahagian tempat teman kerja. Done with blood & tears.
http://theministryofmind.blogspot.com/2008/12/iso-90012008-e.html
http://theministryofmind.blogspot.com/2008/04/iso-please.html

5 comments:

zara said...

Memang patut pun kamu bergembira atas segala kerja keras dan usaha yang telah dilaksanakan. Segala penat lelah untuk merealisasikan wawasan bagi kemajuan Negeri Melaka berbaloi apabila Organisasi kamu mencapai ISO9001:2008(E). Tahniah buat anda dan rakan-rakan.

Bila lagi nak naikkan ISO untuk cencaluk... ha3x gurau gitewww...

sahaini ahmad safian said...

yeop.

semoga jabatan kamu terus menurut piawaian yang yeop dan kawan-kawan usahakan.

tahniah.

Minister Of Mind said...

zara > terima kasih kerana memberikan kata2x sokongan. really appreciate that. ISO untuk cencalok. bleh aje...ada budget..jalan........

sahaini > terima kasih kerana memberikan 'ransangan' untuk memajukan negara kita.bile kite nak g 'skodeng'

Nani said...

huhh! baru dapat ISO dah ada hati nak 'skodeng', tak baik tauuuu...

Apepun tahniah, memang sakit nak dapatkan ISO nih, hygiene lab kat opis aku ni pun baru je dapat pengiktirafan ISO setelah lebih 2 taun. Sampai kakak tu dah berenti koje...hehhhh! setiap kejayaan tu pasti diiringi dengan pengorbanan. ya nggak.

additional info : Irau memang best...hahaha..nak pegi lagi tapi tak tau bile.

Minister Of Mind said...

huhh! baru dapat ISO dah ada hati nak 'skodeng', tak baik tauuuu... <- he3x..

Apepun tahniah, memang sakit nak dapatkan ISO nih, hygiene lab kat opis aku ni pun baru je dapat pengiktirafan ISO setelah lebih 2 taun. Sampai kakak tu dah berenti koje...hehhhh! setiap kejayaan tu pasti diiringi dengan pengorbanan. ya nggak. <- waa...teman ingatkan tmpt teman keja le yg lama giler nak dptkan ISO nie..

additional info : Irau memang best...hahaha..nak pegi lagi tapi tak tau bile. <- satu pengalaman yang seksa utk pertama kali stay atas gunung. Menggigil2x tak dapat tdo...sebab semua abis basah...awek kemah sebelah nangis sebab tak tahan sejuk..