Friday, March 27, 2009

Mengandung ? Aku kekeliruan



Err.. harian metro pada 27 Mac 08 melaporkan seorang "lelaki" hamil di mukasurat 44.

Err..teman sebenarnya confius, sape hamilkan "lelaki" ini. Bini dier ke...? Errkk... ke rembat benih sape2x kat dlm bank benih dan tanam kat dlm rahim? Er..kalo cam tue buat ape jadi laki kalo nak hamil? Iskhh..tak fahamnye.. Rugi nikmat hidup....

3 comments:

marty friedman said...

lelaki mengandung? sape yang kerjakan dia ni..

Minister Of Mind said...

soklan yang teman pun tak tahoo jwpannya

zara said...

Depa buat pembedahan rahim palsu tu, sekarang ni macam-macam teknologi ada. Ada ke lelaki Melayu terakhir nak hamil? Kalau ada, saja-saja ler nak tempah masuk neraka.

Minister,
Tolong komen skit akak punya artikel tentang 'Aku Berjiwa sentimental' kasi kaw-kaw skit. Sebenarnya ada cerita disebaliknya. (Sori ler, ini macam kes paksa ler pulak)