Friday, March 13, 2009


Mungkin korang tertanya2x..sape lah gerangan orang yang teman highlight nie.Sedang teman jalan2x di website suruhanjaya sekuriti teman usha la laporan organisasi tersebut di http://www.sc.com.my/eng/html/resources/annual/ar2008_eng/pdf_eng/9_Part6.pdf

For me, teman amat mengenali orang itoo... kerana sepanjang teman berkhidmat di Melaka, beliau adalah membuatkan orang lain keluh kesah disebabkan asal mesyuarat aje... mesti ada orang kena fire kaw2x. Rasa nak letak jawatan pun ada disebabkan beliau ito.. Ramai pegawai dan pegarah tempat teman keja nie..habis dikerjakannya. Termasuk lah pengarah teman sblm nie...resign disebabkan oleh beliau.

Ramai la jugak mencemuh beliau.

Setelah teman ternampak gambar ini dalam organiasasi Suruhanjaya Sekuriti, maka bukanlah calang2x individu hadir di organisasi ini.

Dan sememangnya, beliau ito....berkeredibiliti.

2 comments:

orang dalam said...

aku suka ada bos yang garang n buat semua org keluh kesah...

bagus... bila org tak suka... pada hemat dan pengalaman aku... dia merupakan seseorang yang ada nilai diri yang tinggi...


kalau ada bos yang ala ala ok jer itu pada aku... sng nak kipas ah... senang nak rasuah... ha ha ha...

Minister Of Mind said...

aik..sape la gerangan "orang dalam" nie yea...

takkan letak link portal melaka kot..