Friday, March 20, 2009

Kasi Kecoh Di Sri Negeri Melaka

Kelihatan polis lepak kat bkt katil melaka



Dah sampai simpang ghapam ..jem la plak..mesti traffic sangkut kat dpn sri negeri.


Dah nak keluar simpang pun teruk jemnye..



Nak sampai ke bulantan sri negeri pun ada roadblock.


Dah sampai pun depan sri negeri


layan...


dah keluar pun penyokong..err..sape ntah. COnfiuse ..


layan lagii...


Lega skit..takde pe2x yg tdk diingini berlaku.

4 comments:

zara said...

Gitu ler gayanya, kalau ada yg rasa tak berpuas hati. Dengar kabo, org Bukit Katil gembira sakan D Ali Rustam kena tindakan disiplin tu. Ada yang bersedekah pulut kuning. (Akak tak suka bila dia beri Datukship kpd si Sharukh Khan tu dulu)

Minister Of Mind said...

ntah la kak....saye duk bukit katil..tak dengar ape2x pun.....

Esok kalo ada masa...saye lepak ngan geng veteran time sarapan pagi....

Ada sedekah pulut kuning??? saye tak dapat pun....jiran pun takde beritahu org belah situ sedekah.

Kalo ada...laju je saya ngambiknya...

zara said...

Memang ada orang Bukit Katil sedekah pulut kuning tapi dia tinggal di Kajang. Dia ler yg bersedekah. Dia beritahu akak org2 PAS di Bukit Katil suka D Ali Rustam kena tindakan tu...

Minister Of Mind said...

owhh...tinggal kat kajang rupanya. Ingatkan tinggal kat sekitar bukit bayan...