Monday, March 30, 2009

Nasi Lemak Tanglin



Uii..ramainya orang beratur. Diorang nak buat apa nie... ???

Hi3x... sempat gak teman snap gambo nie untuk pengetahuan korang semua. Diorang nie beratur semata2x nak jamah nasi lemak Tanglin. Kat mana? Sebelah sekolah menengah perempuan Methodist KL je.... Ala...kat area Taman Tasik Perdana je... Kalo korang masuk simpang selepas Masjid negara korang akan jumpa ar kedai sinie. Atas bukit skit...

Layan....

7 comments:

zara said...

Teringat zaman kerja dolu-dolu.. selalu gak ke sana beli nasi lemak. Tapi dolu, gerai dier kecik aje. Dah banyak perobahan.

Bila demam ke Tanglin gak. MC bukan main payah nak dapat (rasa macam dah nak mati masa tu), ropanya panjang gak umur akak...

Aidy Shahiezad said...

uiks, nie da kira sefames nasi lemak antarabangsa nie... hehehe...

Minister Of Mind said...

OoOO..kiranya gerai nie dah lama giler ar bertapak kat sana. Tapi ape bestnye... Orang rumah teman makan nasi + sambal + ayam goreng...yang lean ilek.. reganya RM 3.50 . Erk..macam mahal aje..

zara< hi3x...mmg hardcore fan nie..

Aidy Shahiezad< tak penah plak teman pegi nasi lemak antarabangsa. Penah dengor..tapi tak penah sampai.

fzy fuzzy said...

maaf cakap...tekak masing2...
pada teman, rasa dia bole le tahan.
teman suka nasi lemak singgit.

Minister Of Mind said...

fzy fuzzy< nasi lemak singgit? kat mana nak rembat nasi lemak tue..

zara said...

Citer pasal nasi lemak ni,
dolu-dolu masa zaman 70an.. nasi lemak di forch avenue (bawah jejantas) femos. Di restoran Wisma Yakin, seman randang di jalan Masjid India (rendang dier yg best giler), kendian di belakang Bgn Sultan Abdul Samad, benteng, jalan silang. Masa tu murah lagi leh dapat harga singgit berlaukkan ayam.
Sekarang ni, semuanya dah tak ada. Kemana mereka pergi tak tau ler...

Minister Of Mind said...

woooo...mmg KLrian nie...

tahu je ceruk / celah KL tue yea....